×

Uživatelská příručka

Jsme tu od toho, abychom ti pomohli. Nenajdeš-li potřebné odpovědi v této příručce, můžeš nás kontaktovat na e-mailu podpora@primat.cz.

Registrace a přihlášení

Nedorazil aktivační e-mail?

Zkus prověřit složku Spam nebo Hromadná pošta, jestli není schránka přeplněná.

Nejde se ti přihlásit?

  • Zkus využít funkci Zapomenuté heslo.
  • V e-mailu zkontroluj "Spam" nebo “Hromadná pošta”, jestli není schránka přeplněná
  • Tip! Propoj svůj účet s FB účtem a přihlašuj se bez problémů na jedno kliknutí: Propojit

Chybí moje škola

Nenašel si svojí školu? Napiš nám zprávu na: podpora@primat.cz, připiš základní informace (web, adresa školy, 3–5 vět o škole) a my ji přidáme.

Banány

Banán je měna našeho portálu. Pomocí banánů se na Primát.cz děkuje autorovi za uložený materiál nebo jinou informaci, která by mohla chybět při studiu.

Za banány stahuješ materiály, ale také je můžeš vyměnit třeba vstupenku do kina, poukázku na vzdělávací kurz nebo voucher do restaurace.

Za co získám banány?

Banány získáváš za svoji aktivitu na portálu Primát.cz. Platí jednoduché pravidlo: čím více toho pro ostatní uděláš, tím více banánů budeš mít. Banány lze také zakoupit. Proč a jak to můžeš udělat, se dozvíš zde.

  • +100 banánů a více za každé stažení tebou nahraného materiálu dostaneš jako autor 1 banán a více (pokud si nestanovíš cenu 0 🙂). Každý materiál ti může přinést stovky banánů.

  • +1 banán z banánovníku jednorázově za každý nově nahraný materiál. Odměna bude připsána po ověření nového materiálu ostatními uživateli.

  • +10 banánů za přivedení nového uživatele. Uživatel se musí registrovat po otevření tvého zvacího odkazu.

  • +0,9 banánů zpět z každého staženého materiálu, dle toho, jakou máš Karmu (více níže v sekci Karma)

O banány můžeš přijít v případě, že:

  • porušíš pravidla používání serveru www.primat.cz;
  • na Primát.cz vložíš „fake“ materiál, referenci nebo příspěvek, atd.
  • O tom, zda uložený materiál, reference nebo příspěvek je „fake“, může rozhodnout administrátor nebo ostatní členové komunity. Postihy mohou být: upozornění, odebrání banánů, blokace účtu. Pokud máš pocit, že uživatele či administrátor byli na tebe příliš tvrdý nebo zablokovali účet neoprávněně, můžeš napsat na podpora@primat.cz, a my se to pokusíme vyřešit.
  • Banány jsou nepřenositelné.

Odměna za doporučení kamaráda

Naším cílem je, umožnit snadnější studium a kontakt s největší českou studentskou komunitou co největšímu počtu studentů. Znáš někoho, komu by se náš portál líbil a mohl mu pomoci při studiu? Pozvi ho k nám, rádi ho mezi sebou přijmeme a tobě připíšeme 10 banánů.

Jaké jsou podmínky připsání 10 banánů?

  • Nejdříve mustí tvůj kamarád kliknout na zvací odkaz a provést registraci. Pro získání 10 banánů, které ti zároveň prodlouží členství na 6 měsíců, musí uživatel (kamarád) splnit některou z následujících podmínek:
    • Pozvaný uživatel si stáhne libovolný materiál
    • Karma pozvaného uživatele dosáhne úrovně Makak
    • Pozvaný uživatel si nakoupí banány

Můžu pozvat více kamarádů?

  • Samozřejmě! Je jen na tobě, kolika kamarádům náš portál doporučíš. Čím víc se jich zaregistruje a splní výše uvedené podmínky, tím více banánů ti připíšeme.

Dárky a odměny

Momentálně za banány můžeš vyměnit vše, co najdeš v naší nabídce dárků. Některé dárky mohou být vázané na vyšší karmy uživatele. Tzn. lze je objednávat jen po dosažení určitého levelu karmy.

Pokud v nabídce nenajdeš nic, co by tě zajímalo, můžeš svůj požadavek poslat nám na email podpora@primat.cz . V případě, že o něj bude zájem ze strany více studentů, pokusíme se to domluvit.

Osobní odběry dárků snažíme se řešit nejdéle měsíc od schválení.

Reklamace řešíme do 14 dnů od schválení! Schvalujeme pouze řádně vyplněné objednávky s jasnými informacemi.

Uživatelé si sami určují, co by si rádi vyměňovali za banány. Administrátoři serveru se pokouší s firmou/organizací domluvit, aby našim uživatelům poskytla dané služby zdarma nebo se slevou. To je hodně časově náročné. Proto je tu spousta faktorů, které můžou (ale také nemusí) selhat. Proto server Primát.cz uživatelům negarantuje, že za vyměněné banány službu obdrží. Každopádně se pokusíme udělat maximum pro to, aby vše fungovalo jak má, a každý zůstal spokojen.

Nevyzvednuté dárky, včetně banánů propadají. Ne, zebychom te chteli sedit, ale nektere vouchery maji omezenou dobu platnosti a pokud je nevyzvednes a ten tvoji nezodpovednosti propadne (nedostane to nikdo dalsi), tak spousta prace byla udelana zbytecne…

Karma

Vyjadřuje tvoji užitečnost na portálu pro ostatní uživatele. Karmu získáváš převážně za plnění různých úkolů, aktualizaci obsahu, pomoc ostatním, atp.

Čím vyšší karmu máš, tím:

  • méně banánů utrácíš za stahování materiálů,
  • víc rozhodovacích pravomocí na portálu máš (od schvalování materiálů až po schvalování dalších členů),
  • dostáváš se k lepším dárkům.

Levely karmy:

  • Améba
  • Kosman
  • Kotul
  • Lemur
  • Makak
  • Gibon
  • Kočkodan
  • Šimpanz
  • Pavián
  • Orangután
  • Gorila
  • Homo sapiens sapiens

Karma se ti může zmenšovat z důvodu slabší aktivity nebo z důvodu negativního hodnocení tvých aktivit ze strany dalších členů - jednoduše řečeno: za nevhodné chování a obsah.

Komentáře a hodnoceni

  • komentář musí být objektivní, přínosný pro ostatní a nesmí obsahovat vulgarismy či rasistický podtext, příp. porušovat pravidla www.primat.cz;

  • dobře napsané hodnocení či komentář na vyučujícího či předmět pomůže studentům správně se rozhodnout, jestli si daný předmět nebo vyučujícího zapíší na další semestr, nebo třeba jak se nejlépe připravit na zkoušku;

  • vyučující se hodnotí vždy v návaznosti na konkrétní předmět.

Materiály

Nejde nahrát, stáhnout, otevřít:

Standardně lze nahrát jakýkoliv materiál do 100 MB. V případě potíží napiš na podpora@primat.cz

Nahlášení nevhodných materiálů

V případě, že na serveru objevíš materiál podezřelý z porušování autorských práv, ihned tuto skutečnost nahlas na e-mail: podpora@primat.cz. Do předmětu napiš „Autorská práva“, v textu popiš problém a pošli odkazy na dané materiály. Nebo jednoduše využij funkci pro nahlášení špatného obsahu. Touto zprávou se budeme zabývat přednostně.

Nahlásit podezřelého uživatele nebo nevhodný obsah můžeš na e-mailu: podpora@primat.cz Zkus popsat problém co nejlépe, abychom měli dostatečné informace k posouzení.

Platby

Po zakoupení balíčku se mi nepřipsaly banány!

V případě klasického bankovního převodu transakce může trvat dva pracovní dny (zhruba tak dlouho putuji peníze z banky do banky). V případě online platby nám napiš na podpora@primat.cz a nezapomeň uvést číslo platby.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Další informace