×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
primat534785
18. 5. 2023

V roce 2017 jsem nastoupil jako student na Katedru (tehdy institut) hornického inženýrství a bezpečnosti. Studium zejména prvních čtyř semestrů bylo poměrně náročné (mineralogie a petrografie, matematika, fyzika, horní právo, mechanika hornin a zemin,…). Kvalita výuky a přístup vyučujících ke studentům byly různé, místy bylo cítit napětí vyvolané určitými vnitřními spory na fakultě. Obecně ale mohu říci, že velká většina pedagogů byla ke studentům vstřícná. Po absolvování bakalářského studia v letech 2020-2022 jsem pokračoval v navazujícím inženýrském studiu na téže katedře. Rok 2020/2021 byl poznamenán pandemickou situací covid-19, a bohužel mám pocit, že část vyučujících distanční výuku příliš nezvládala. Také se domnívám, že úroveň a náročnost některých předmětů od té doby velmi poklesla. V některých případech lze předmět absolvovat s minimálním úsilím, což snižuje motivaci studentů k podávání lepších výsledků a může se to projevit i na kvalitě absolventů.

sestka_klarka
2. 2. 2021

Katedra environmentálního inženýrství má tragickou organizaci, nulovou podporu online studijních materiálu. Až na pár vyjímek vyučující jen přečte skripta. Znovu bych si tuto fakultu nezvolila, přinesla mi jen zklamání a rozčarování z kvality vysokoškolského systému.

primat490932
9. 5. 2018

Super lidi,super kantoři.Ale studium je místy dost náročné.

acko2013
22. 1. 2018

Super

siddney
4. 4. 2017

vsechno OK

primat539823
26. 10. 2016

V oboru se hodně opakuje studium ze střední školy stejného oboru přimicháné s lehčí vysokoškolskou matematikou. Studium tohoto oboru v Ostravě je rozhodně mnohem jednodušší jak stejný obor na VUT v Brně.

AnajkaM
27. 9. 2015

Super škola

dkcz
14. 6. 2014

Je zde několik kvalitních učitelů, ale několik je tak zmateno, že mě to naprosto odráží od pokračování ve studiu. VŠ už jsem začal vnímat jen jako nutný boj se systémem, kde vyhrává ten, kdo umí nejméně, ale dokáže vše dobře opsat a "ojebat". Když sleduji, jak je systém VŠ naprosto na nic a zatím velkou část užitečných věcí, které jsem se naučil, se musím učit doma sám samostudiem, tak vůbec nemám chuť pokračovat na doktorské. Přesto bych si tuto školu zvolil znovu, protože nemám finanční možnosti studovat jinde, než v Ostravě.

papra
26. 3. 2014

Dokončit = spousta dřiny, což není pro každého. Dokončit zvládne maximálně polovina studentu.