×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
primat586547
15. 12. 2019

Příšerná struktura učiva na oboru toxikologie a analýza škodlivin

Dydy99
11. 9. 2017

Škola střední úrovně

MilanMr
6. 7. 2015

Potřebovalo by to pár změn: pokud chce člověk uznat kurzy, aktuálně neuznávají hodnocení dobře, považuji to za blbost. Neuznávají zápočty i když kurz končí pouze zápočtem. V tomhle případě bych uvítal více, kdyby rozdávali více čtyřek. Je to jako dát lékaři za 3, ale nevěříš, že to ovládá. Zvolil bych si stejnou školu, bohužel jít na jinou z ekonomického důvodu pro mne není aktuálně vůbec možné.