×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
kllaraac
24. 2. 2024

Jsem na celoživotku, těžké hodnotit

verca612
8. 11. 2022

Za mě Dobrá škola.

Marcy96
13. 1. 2022

Škola zaměřená hodně na teorii, podle mě kupa zbytečných předmětů a informací, které člověk v praxi pak nevyužije. Občas přehnané nároky od některých učitelů.

marketaklim984
30. 6. 2021

Dobra škola

polarrfox
29. 1. 2020

Škola se v kvalitě a úrovni neustále zlepšuje. Studuju obor psychologie a za sebe musím říct, že jsem od toho čekala mnohem míň. Náročnost mi přijde až nadprůměrná, chce to si vzít opravdu tu knížku a studovat i z jiných materiálů. Vyučující jsou odborníci ve svém oboru a opravdu se zde taky klade důraz na to samostudium, což se projeví třeba na sestavených testech. Prostředí je vstřícné a přátelské a na začátku 1. ročníku je vždy takový seznamovák (aspoň v rámci našeho oboru), což bylo vcelku příjemné zpestření a možnost se seznámit.

Tereza 6
22. 4. 2016

Studium zahrnuje spoustu předmětů, které jsou do praxe zbytečné. Ocenila bych více praxe a méně teorie. Hlavně požadavky v Tělesné výchově jsou přehnané. Fyzicky se to jakž takž zvládnout dá, ale seminární práce, prezentace odborných článků, test a ústní zkouška, mi připadá přehnaně moc na jeden semestr. Také moc nerozumím ústní zkoušce z pěstitelských prací, či poznávačce semen rostin...je toho více, co bychom potřebovali vědět do praxe, než znát stovky semínek a rostlin. Jinak si moc vážím předmětu Didaktika učení přírodě, ta je do praxe báječná! Stejně tak prakticky zaměřené hodiny pedagogiky či psychologie.

MAKY.OREL
10. 4. 2016

Úroveň pedagogické fakulty je katastrofální, ale buďme upřímní - která pedagogická fakulta to tak nemá? A snad každý, kdo studoval i na jiných fakultách mi dá za pravdu, že na pajdě vesměs nejsou odborníci, vesměs tam lidé neumí učit a především vůbec se tam neučí to, co učitel bude reálně potřebovat (nebo to místní vyučující absolutně neumí podat). A velká čest všem výjimkám, které jsou i tady! Protože jinak je místní povinná docházka zoufalou ztrátou času. Pajda by nikdy neměla být fakultou, ale pouze institucí se statutem ústavu, protože její schopnost cpát se do výuky odborných předmětů, na které nemá lidi (ona nemá lidi ani na výuky didaktik, co si budeme povídat...), je přímo žalostně urputná. Kdybych mohla, studuju raději alespoň UPOL - tam se zdá, že ještě nějaká úroveň je. Jinak je tahle fakulta pouze nutným zlem pro ty, kteří chtějí pracovat s dětmi, a zašívárnou pro ty, kteří neví, co by se svojí tupou hlavou vlastně měli studovat. Když na tuhle fakultu máte nervy, nemusíte mít ani nic v hlavě... Vystuduje ji každý a po bakaláři se můžete zdejchnout, kam jen budete chtít...