Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Mezinárodní marketing (Ing.)
Příprava na test
Vypracované otázky v tomto testu:
- Které faktory zahrnujeme do mezinárodního makroprostředí? (5 b)
- Liší se od sebe filozofie tuzemského a mezinárodního marketingu? (5 b)
- Jaké jsou překážky zapojení firmy do mezinárodního obchodu? (5 b)
- Co získává za převzetí platebních závazků komisionář nebo obchodní zástupce? (5 b)
- Které kroky obsahuje cílený marketing? (5 b)
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 34 otázek
Počet otázek
39
Spuštěno
428×
Předmět
Mezinárodní marketing [VŠEM/MM]
Škola
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Datum nahrání
19. 10. 2025
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}