×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
vantuchovakaterina53
21. 10. 2021

Od slezské univerzity jsem moc neočekávala, ale realita byla daleko horší. Absolutně hrozná organizace, univerzita si vzala více studentů než na kolik má kapacitu, proto všechny B předměty byly obsazené, A předměty zkrácené na poloviční délku, proto u jednoho předmětu vyšlo 45 minut za 14 dní. Což je u studia angličtiny absolutně nepřijatelné. Úroveň angličtiny některých studentů mohla být tak A2+, protože měli problém složit větu. Takže upustit od přímacího řízení byl hodně špatný nápad. Na jedné přednášce přednášející několikrát žádal studenta, aby předvedl kvičení prasete a jinou studentku přemlouval na demonstraci tučňáka. Obvykle se přednášející spokojí s jedno slovnou odpovědí třeba i ve špatném tvaru. Němčina byla lepší, ale hodiny dost často z různých důvodů odpadaly nebo byly zkrácené. Úroveň němčiny tak A2+, nevím jak chtějí studenty dotáhnout na C1 během 3 let, nebo jestli považují za samozřejmost, že všichni pojednou na Erasmus do země, kde by se sotva domluvili, natož studovat tam v daném jazyce. Univerzitu jsem si vybrala, protože jsem neměla dobrou úroveň němčiny, ale měla jsem raději jít na pomaturitní studium. Podtrženo a sečteno, jestli chcete prázdný titul, tak vřela doporučuji. Samozřejmě nevím, jak to vypadá na jiných oborech, přednášky filosofie byly třeba skvělé.

lamča
11. 9. 2014

Školu jsem sice po prvním semestru prvního ročníku přešušila, ale ne že by mě nebavil obor, ale pro mě je škola bohužel příliš daleko a to dojíždění není nic pro mě :) Jinak skvělá škola a skvělý město :)