×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
remeedios
7. 1. 2024

Bohužel, na fakultě se zaspalo, jelikož dlouhou dobu škola neměla pořádnou konkurenci ve výuce oboru krajinářská architektura. Při studiu bylo nejvíce frustrující, že přestože student vynaloží velké množství času (především na zpracovávání projektů a atelierových prací), naučí se jen velmi málo ze skutečné oborové praxe, mnoho času výuky i samostudia zabírají předměty, které jsou buď příliš obecné a neaplikované (např. geologie, půdoznalství, ekologie v prvních semestrech studia), nebo se zbytečně moc klade důraz na zapamatování a naučení informací o velkém množství rostlin a dřevin, kde by stačilo mít základ, jelikož v praxi si člověk opět informace dohledává v katalogu nebo spolupracuje se zahradníky. Namísto toho by měl být větší prostor pro praxi v ateliérech, pro praktické ateliérové úkoly na škole a rozvoj studentů v oblasti, která je zajímá. U zpracovávaných projektů dávají vyučující nedostatečně konstruktivní nebo žádnou zpětnou vazbu, což je asi to nejdůležitější v procesu učení. Studenti nejsou žádným způsobem motivováni k vlastní iniciativě a rozvoji v oboru.

Bbbolty
6. 8. 2023

Nekvalitně sestavené studijní plány plné výplňových a zbytečných předmětů. Jednotlivé ústavy jsou někdy na vysokých úrovních, ovšem fakulta jako celek zaostává zbytečnou byrokracií a administrativou

Otrávenýštudent
20. 1. 2023

Štúdium je náročnejšie ale určite lepšie ako záhradnícka fakulta v Nitre. Ak by som dostal znova na výber, vybral by som opäť Lednicu.

malibu
24. 1. 2018

výborná škola

Ondrojd
16. 10. 2016

Se školou jsem velice spokojen. Jen bych si vybral jiné zaměření.

primat15553
1. 4. 2016

vyborne i pro tych, kteri neznaju jazyk

JNaK
9. 6. 2015

Škola má nepřehledné informace co se týče zavěrečných prací, najít nějaké směrnice je něco...

Liss93
17. 3. 2015

Školu hodnotím jako těžší, ale jde o subjektivní názor, pro objektivní by bylo nutné studovat více stejně zaměřených oborů na různých školách. Vyučované předměty by mohly mít lepší uspořádání (např. anorganická chemie před biochemií) a výuka by měla po celou dobu určitého typu studia probíhat na jednom místě (nyní jeden rok v Brně, další v Lednici). Vyučující jsou ve většině případů odborníci, kteří jen nediktují věci z prezentace, ale ví o čem mluví z praxe.