×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
Profilový obrázek uživatele maaarrrttt
maaarrrttt
17. 3. 2015

spokojenost

Profilový obrázek uživatele vonstepon
vonstepon
15. 5. 2015

HSSL byla nouzovka ... jinak bych tam nikdy nešel. Od studia jsem očekával úplně něco jiného, než že např. strávím zhruba měsíc biflováním se zaprášených, 50 let starých klacíků, rozpadajících se listů a šišek z vitrýn na chodbě školy abych mohl udělat poznávačku stromů. Netvrdím, že celé studium bylo nepřínosné a naštestí se mi podařilo sehnat vedoucího bakalářky, tak abych nemusel psát o importu a exportu borůvek, ale o něčem smysluplnějším. Mezi studenty se traduje že obor HSSL je dávačka - není. Není to ani nejnáročnější obor, ale zadarmo ten titul nedostanete. Pokud jste fandové do lesa a přírody doporučil bych radši přímo lesnictví. Pokud chcete ekonomku, běžte na ekonomku. Další nevýhodou je "nenavazující" mgr studium - lesní inženýrství. Osobně se chystám raději přestoupit. Většina předmětů byla nakonec jen "opruz" se naučit na zkoušku hromadu zbytečností s nulovým efektem pro následující studium či život. Ano některé předměty byly zajímavé a někteří vyučující opravdu skvělí - z těch skvělých bych jmenoval Ing. Lubomír Šálek, Ph.D, který je člověkem na svém místě, moc jsme si ho oblíbili pro jeho přísný, důsledný a zároveň přátelský přístup jak k životu, tak k učení i praktickým terénním cvičením. Z těch opravdu děsivých vyučujích bych jmenoval Ing. Jiří Loulu a celou katedru biotechnických úprav krajiny - spolu se svým kolegou (už nevím jak se jmenoval) jsou opravdovým postrachem všech studentů (sám jsem předmět splnil napoprvé a za 1) ale s velkou dávkou sebepřemáhání. Ostatní spolužáci tak šťastní nebyli a díky nulové podpoře těchto kantorů a jejich naprosto hroznému přístupu byla úspěšnost (velmi zbytečného a nepřínosného) předmětu opravdu nízká (okolo 20%). Většina vyučujících jsou takové "šedé myši" na které si člověk nevzpomene, někteří jsou opravdu vynikající, ale občas člověk narazí na opravdového asociála nap. prof. Dvořák, který vám bude klidně sprostě nadávat, ale nakonec to sním nějak pude, když vám řekne, že asi nejste úplnej retardovanej dowňák i když váš život bude stát stejně za howno, nebo děsnou Kocmánkovou, která vám dá sežrat např. to, že nejste z vesnice a nemáte ani příbuzné na vesnici - doporučuji jí na hodině tvrdit, že jste z horní dolní i když jste rodilý pražák jako já a vymyslet si přběh o své rodině z dolní horní, jinak se na vás bude vozit. Studium jako takové je velmi roztahané - spousta předmětů je opravdu jen byflování nesmyslů (např. zmíněné kladíky), některé jsou zase jen o úvaze a přemýšlení. V podstatě jsme se s spolužáky rozdělili na dva tábory - jeden "šprtů" kteří se vše naučí z paměti , ale mají obrovský problém s matikou a statistikou, trochu s dendrometrí a HULKOU, a na druhý - ty co nejsou schopný se nadrtit skripta (nebo klacky) z paměti mají obrovské potíže zase s předměty neodvoditelnými - pro mě byly poznávačky naprosto děsivé a už nikdy víc. Pozor na to poznávaček je po dobu studia opravdu dost - zvěř (cca 80 ks), psy (40), ptáci (80), šelmy (30), kytky (!!!250!!!), stromy - děsná spousta podle listú, letorostů, plodů, šišek - celkem snad 500 - 600 ks. Pokud vás můj texte neodradil, skvěle se hodíte na studim HSSL :-)

Profilový obrázek uživatele schneiderova.ivet
schneiderova.ivet
19. 1. 2018

super zázemí i škola