Nově tvůj
školní rozvrh v mobilu

Stáhni zdarma zde

ROZRVH

FREE

Primat.cz

STÁHNI SI ROZVRH DO MOBILU

FREE

Nahlásit chybu

Uživatelská příručka

Server Primát.cz byl spuštěn v lednu roku 2008, je spravován studenty skoro ze všech vysokých škol, a denně ho navštíví tisíce studentů, kteří si navzájem pomáhají.

Server ti může být užitečný:

  • nabídkou materiálů ke stažení;
  • komentáři na vyučující a předměty, které ti pomůžou zvolit si předměty do dalších semestrů lépe a efektivněji;
  • informacemi o průběhu zkoušek a testů, jako jsou například nejoblíbenější otázky zkoušejících;
  • pomocí od ostatních studentů s vysvětlením látky či řešení úkolů;
  • ochotou moderátorů pomáhat uživatelům s vyhledáváním potřebných materiálů a informací;
  • propojením všech škol, takže v případě potřeby můžeš používat materiály či fóra ostatních škol;
  • banánovým systémem, díky kterému máš možnost vyměnit si banány získané za aktivitu na serveru za poukázky na dárky od našich partnerů.

 

  • Registrace- Problémy s registrací
    • Zapomenuté heslo
      • Pokud jsi registrován přez FB účet, musíš mít nastaven svůj email na FB jako primární. (Informace/kontaktní údaje/upravit)
      • Funkci "zapomenuté heslo" najdeš v přihlašovacím formuláři
      •  
    • ​​​Při registraci nejde nastavit VŠ
      • Pokud máš při registraci/přeregistraci v nabídce jen seznám SŠ, registruj se pod svou střední školou a VŠ přidej v "Nastavení profilu" po dokončení registrace (ozubené kolečko)
    • ​​​Nick má neplatný formát
      • Tato hláška se objeví v případě, kdy zadaný nick obsahuje neplatné znaky. Správný nick se skládá minimálně z pěti symbolů z těcho povolených znaků:
        • tečka, podtržítko nebo pomlčka
        • číslice
        • velké nebo malé písmeno
      • Příklad špatného nicku:  jmeno@123 (obsahuje zavináč)
      • Příklad správného nicku: jmeno.123​
    • Nedoručený aktivační email
      • U přípon jako @gmail.com apod zkontroluj spam!
      • V případě nedoručení emailu do dvou hodin zkontroluj, zda nemáš přeplněnou emailovou schránku (pak je nutné promazat e-maily). Nebo pošli dotaz na podpora @ primat.cz, do předmětu zadej "Registrace- tvůj nick" a popiš svůj problém.
        Pozor: máme problémy s doručováním e-mailů na služby live.com (Microsoft). Proto doporučujeme využít registraci přes Facebook nebo Google+.
    • Nenalezená fakulta
      • Některé fakulty jsou uvedené pod městy domovských univerzit například
        • Slezská univerzita Opava má fakulty v Karviné
        • Olomouc VŠP Ekonomická fakulta
        • Farmaceutická fakulta UHK je pod UK Praha
        • Fakulta pedagogiky UTB v Uherském Hradišti
      • V případě nenalezené fakulty piš na: podpora @primat.cz
    • Špatně zadané údaje při pře/registraci
      • Údaje jednoduše změníš v "Nastavení profilu" po přihlášení
      • Pokud jsi registrován pod střední školou a chceš nastavit VŠ, přidáš jí po dokončení registrace v "Nastavení profilu". Postup najdeš v Při registraci nejde nastavit VŠ
      • Pokud jsi hned na začátku zadal špatnou fakultu, kontaktuj podpora @primat.cz
    • Nedaří se registrace přes Facebook účet
      • Je možné, že máš nastavenu bezpečnost tak, že znemožňuje příjímání auto emailů. Zvol si způsob registrace "e-mailem" a po registraci spáruj účet s FB.
      • Problém, kdy Facebook nevrátí e-mail a my nemůžeme uživatele přes FB registrovat je i v případě, že uživatel se registruje na FB a svůj e-mail tam nepotvrdí.
    • Zasílání zpráv na Facebook 
      • ​Lze vypnout v nastavení  vašeho facebookového účtu.
    • Zmražený účet
      • Účet může být zmražen např. z důvodu porušování pravidel. ​​Kontaktuj nás na podpora @primat.cz 
  • Nastavení účtu a profiu
  • Pravidla získávání a využití banánů
    • Co je banán?
      • Banán je měna našeho portálu. Pomocí banánů se na Primát.cz děkuje autorovi za uložený materiál nebo jinou informaci, která ti chyběla.
      • Za banány si taky můžeš vyměnit třeba vstupenku do divadla, poukázku na vzdělávací kurz nebo se najíst v restauraci zadarmo (všechny možnosti výměny banánů).
    • Za co získám banány a kolik jich bude?
      • Banány získáváš za svoji aktivitu na portále Primát.cz. Platí jednoduché pravidlo: čím více toho pro ostatní uděláš, tím více banánů budeš mít
      • Banány získáš za:
        • banány lze také zakoupit. Proč a jak to můžeš udělat, dozvíš se zde;
        • + 100 banánů a více... Za každé stažení tebou nahraného materiálu dostaneš jako autor minimálně 1 banán (nebo více - dle toho, jakou si stanovíš cenu)
        • + 3 banány z banánovníku jednorázově za každý nově nahraný materiál (po jeho ověření systémem do 24 hodin)
        • + 3 banány. Objektivně napsaná reference/hodnocení na učitele a předmět. První tři hodnocení dostávají +3 banányČtvrté až desáté hodnocení dostávají +1 banán; Další hodnocení banány nedostávají; Do součtu deseti se počítají všechna hodnocení jednotlivých učitelů u konkrétního předmětu. Předmět ale musíš mít zapsaný v rozvrhu!
        • +5 banánů za přečtení každého komerčního e-mailu. Sdělení se týkají především studia (stáže, pracovní nabídky, programy, akce, atd.), proto doporučujeme mít funkční e-mailovou schránku (označ, že e-mail není SPAM a v patičce každého mailu klikni na tlačítko "Získat banány")
        • + 10 banánů = přivedení nového uživatele. Přivedený uživatel musí mít kompletně aktivovaný účet, musí získat první banány (např. někdo stáhne jeho materiály) a musí přijít na www.primát.cz přes odkaz, který nalezneš ve svém nastavení účtu;
        • +10 banánů za ohodnocení tvé fakulty =  jednorázově prvních 10 hodnocení; ostatní hodnocení banány nedostávají.
        • návštěva účtu (přihlášení do systému Primát.cz) = +1 banán/den;
        • nahlášení chyby, závadného materiálu, nepřesností, překlepů = minimálně +1 banán. Stačí napsat přes interní poštu uživateli fikus, uvést univerzitu/fakultu s chybou a popsat tuto chybu;
        • banány za vyřesené  úkoly v pomoci se studiem
        • +0.9 banánů zpět z každého staženého materiálu, dle toho, jakou máš Karmu (více níže v Pravidlech získávání karmy)
        • spárování s účtem na Facebooku = +5 banánů jednorázově; (dostupné pouze pro uživatele, kteří se registrovali přes email).
        • fanoušci stránky Primát.cz získávají +5 banánů měsíčně (vyžaduje registraci přes Facebook nebo spárování účtu na Primát.cz s Facebookem); Staň se fanouškem nyní.
          Poznámka: Aby uživatel získal popsaných 5 banánů za měsíc, musí být fanouškem stránky Primát.cz na Facebooku a musí se daný měsíc alespoň jednou přihlásit na Primát.cz.
        • penalizace za vložení fake, rozkouskovaných, duplicitních materiálů, a další jakékoliv pokusy o podvodný způsob získaní banánů. Za podvodné jednání uživateli hrozí odebrání banánů až zrušení účtu.
        • vložení inzerátu do sekce Spolubydlení = -1 banán.
      • Za co si banány vyměním a jak?
        • Momentálně za banány můžeš vyměnit vše, co najdeš v naší nabídce.
          Pokud v nabídce nenajdeš nic, co by tě zajímalo, můžeš svůj požadavek uložit na fórum a v případě, že o něj bude zájem ze strany více studentů, pokusíme se to domluvit.
        •  Osobní odběry řešíme nejdéle měsíc od schválení. Nevyzvednuté dárky, včetně banánů propadají.
        • Reklamace řešíme do 14dnů od schválení!!  Schvalujeme pouze řádně vyplněné objednávky s jasnými informacemi.
      • Můžu o banány přijít a jak?
        • O banány můžeš přijít v případě, že:
          porušíš pravidla používání serveru www.primat.cz;
          na Primát.cz vložíš "fake" materiál, referenci nebo příspěvek.
          O tom, zda uložený materiál, reference nebo příspěvek je "fake", může rozhodnout moderátor tvé školy/fakulty nebo administrátor. Postihy mohou být: upozornění, odebrání banánů, blokace účtu. Pokud máš pocit, že moderátor byl na tebe příliš tvrdý a smazal ti banány (Počet dle uvážení moderátora.) nebo zablokoval účet neoprávněně, můžeš napsat na podpora @ primat.cz, a my se to pokusíme vyřešit.
        • O banány můžeš přijít také na základě žádosti o sloučení několika účtů, rušení fiktivních účtů, dle uvážení admina, nejméně však -10 banánů.
      • Kdy mi odebrané banány vrátíte?
        • Je možné, že nastane situace, kdy ti budou vráceny banány smazané moderátorem, nebo za nevyužitou službu. Každý případ se pokusíme řešit individuálně.
      • Existuje nějaká záruka, že za banány dostanu, to co chci?
        • Na serveru Primát.cz si uživatelé sami určují, co by si rádi vyměňovali za banány. Administrátoři a moderátoři serveru se pokouší s firmou/organizací domluvit, aby našim uživatelům poskytla dané služby zdarma nebo se slevou. Tuto službu (vstupenky, kurzy, a podobně) musí někdo (pravděpodobně moderátor) ve firmě/organizaci vyzvednout a doručit ji uživateli (tj. najít čas a domluvit se na předání, zaregistrovat, že předání bylo uskutečněné). To je hodně časově náročné. Proto je tu spousta faktorů, které můžou (ale také nemusí) selhat. Proto server Primát.cz uživatelům negarantuje, že za vyměněné banány službu obdrží. Každopádně se pokusíme udělat maximum pro to, aby vše fungovalo jak má, a každý zůstal spokojen. Seznam spokojených uživatelů můžete vidět zde.
      • Přenos banánů z účtu na účet
        • Vzhledem k varibialitě účtu jsou banány nepřenositelné.
  • Pravidla a získávání karmy
    • Co je karma?
      • Karma je ohodnocení tvé aktivity na webu.
      • Čím vyšší karmu máš, tím méně utrácíš za každý stažený materiál (více v „Druhy karmy“)
    • Jak karmu zvýším?
      • Hodnocení materiálů
      • Hodnocení učitelů
      • Hodnocení příspěvků ve fóru
      • Psaní příspěvků
    • Druhy karmy?
      • Kosman​​​ 0-9
      • Kotul 10-19 (zpět 0.1 banánů za každé stažení)
      • Lemur 20-29 (zpět 0.2 banánů za každé stažení)
      • Makak 30-49 (zpět 0.3 banánů za každé stažení)
      • Gibon 50-99 (zpět 0.4 banánů za každé stažení)
      • Kočkodan 100-199 (zpět 0.5 banánů za každé stažení)
      • Šimpanz 200-299 (zpět 0.6 banánů za každé stažení)
      • Pavián 300-499 (zpět 0.7 banánů za každé stažení)
      • Orangután 500-799 (zpět 0.8 banánů za každé stažení)
      • Gorila 800-999 (zpět 0.9 banánů za každé stažení)
    • Mohu o karmu přijít?
      • Ano,postupně například neodebíráním emailů.
      • Nepřihlášením k účtu déle než týden.
  • Doporuč Primát.cz známým, kamarádům
    • Jak a kde můžeš doporučovat?
      • Využij sociálních sítí, chatů, blogů a fór - FB, G+, twitter, spoluzaci.cz, lide.cz, a podobně
      • Pošli doporučení emailem
        • Studentům ze školy přes školní mail, pokud to tvoje škola povoluje
        • Kamarádům
      • Využij osobních www stránek, blogů a prezentací
        • Vlastní i kamarádů
        • Můžeš využít už připravené texty, bannery a články
        • S nasazením těchto informací ti rádi pomůžeme
      • Školní systémy
      • Časopisy
      • Inzeráty
      • V žádném případě neposílej SPAM!
  • Hlášení chyb - postup a specifikace chyb
    • ​Chybou může být...
      • Materiál – pokud patří do jiného předmětu, porušuje autorská práva, porušuje pravidla užívání serveru Primát.cz, je duplikátem již vloženého materiálu, název a popis neodpovídá obsahu, název a popis je stejný u řady dalších materiálů;
      • Předmět – pokud nepatří do univerzity/fakulty, má jiný název/kód předmětu, je uveden několikrát, celý název je napsán malými/velkými pismenky, kód u předmětu chybí/je nepřesný, název předmětu a kód jsou prohozeny;
      • Učitel – pokud nepatří do univerzity/fakulty, má jiné jméno/příjmení/tituly, je uveden několikrát, jméno/příjmení/tituly jsou uvedeny malými/velkými písmenky, chybí tituly/jsou chybné, jméno a příjmení/tituly jsou prohozeny;
      • Komentář – pokud porušuje pravidla užívání serveru Primát.cz, je špatně zařazený;
      • Příspěvek ve fóru – pokud porušuje pravidla užívání serveru Primát.cz, patří jinam, je uveden několikrát;
      • Ostatní – vše ostatní, co považuješ za chybu.
    • Jak nahlásit obecnou chybu?
      • Chybu nahlásíš několika způsoby:
        • přes interní primátí poštu - je potřeba uvést uživatele fikus jako příjemce zprávy, popsat chybu (v čem spočívá, jak by to mělo být správně), uvést název školy/fakulty, kde se chyba vyskytuje; poslat odkaz
        • použitím speciálního nástroje pro nahlašení chyb (ve tvaru trojuhelníku)
        • nahlášením na email podpora @ primat.cz - postup je stejný, jako u použití interní pošty
    • Jak nahlásit chybu u předmětu, materiálu nebo přiřazeného učitele?
      • Chybu nahlásíš přímo na stránce konkrétního předmětu:
        • Pokud se rozhodneš oznámit dotyčný nedostatek autorovi daného předmětu, materiálu či přiřazeného učitele (doporučeno), odešle se mu automaticky zpráva, ve které bude problém podrobně specifikován. Možnost odeslat hlášení chyby uživateli nemusí být vždy dostupná, typicky když daný předmět, materiál či přiřazený učitel má alespoň jedno hodnocení;
        • Za několik dní obdržíš poštou žádost o překontrolování, zda došlo k nápravě nedostatku;
        • Pakliže se tak nestalo, můžeš s pomocí stejného formuláře (jako v prvním kroku) nahlásit chybu přímo administrátorovi, jenž se postará o nápravu;
    • Jak nahlásit chybu u učitele?
      • Chybu nahlásíš přímo na stránce konkrétního učitele:
        • Pokud se chyba týká titulů a daný učitel nemá hodnocení, můžeš úpravu provést okamžitě;
        • Pokud se rozhodneš oznámit dotyčný nedostatek autorovi daného učitele (doporučeno), odešle se mu automaticky zpráva, ve které bude problém podrobně specifikován. Možnost odeslat hlášení chyby uživateli nebude dostupná, pokud má učitel má alespoň jedno hodnocení;
        • Za několik dní obdržíš poštou žádost o překontrolování, zda došlo k nápravě nedostatku;
        • Pakliže se tak nestalo, můžeš s pomocí stejného formuláře (jako v prvním kroku) nahlásit chybu přímo administrátorovi, jenž se postará o nápravu;
    • Jaká je odměna za nahlášení chyby?
      • Každá chyba se bude řešit individuálně a nálezci náleží variabilní odměna – minimálně však +1 banán.
  • Úprava materiálu, učitele, předmětu a přiřazeného učitele
  • Moderátor – správce fakulty
    • hlavní funkce moderátora:
      • přispívá k naplnění hlavního cíle Primát.cz, kterým je poskytnout studentům prostor pro lepší a efektivnější studium;
      • udržuje pořádek na své škole/fakultě;
      • stimuluje uživatele, aby vkládali kvalitní, aktuální a zajímavý obsah.
    • nástroje, pomocí kterých moderátor plní své hlavní funkce:
      • má mnohem více pravomocí než jiný uživatel Primát.cz;
        schvaluje materiály, reference/hodnocení k předmětům a vyučujícím, a podobně;
      • stará se o uživatele, pomáhá jim;
      • odměňuje nebo pokutuje uživatele.
    • stát se moderátorem znamená:
      • získat praxi a reference do životopisu;
      • naučit se být zodpovědný, rozvíjet se;
      • podílet se na rozvoji Primát.cz, největšího projektu svého druhu v republice;
      • poznávat nové lidi;
      • účastnit se Primátích akcí, kurzů a školení, teambuildingů;
      • v případě dobrých výsledků:
        • možnost řídit vlastní tým na Primát.cz a zúčastnit se Rotačního Programu;
        • možnost dostávat dárky od partnerů Primát.cz;
        • spolupracovat na dalších komerčních projektech.
    • podmínky, které musíš splňovat:
      • získat alespoň 110 banánů;
      • napsat 4 komentáře na vyučující a předměty;
      • přivést 4 uživatele přes svůj osobní odkaz (nalezneš v Nastavení).
    • jak začít?
      • V případě zájmu nás kontaktuj na moderatori @ primat.cz. V předmětu prosím uveď „Moderátor - tvůj nickname“. Do textu prosím uveď své kontaktní údaje (jméno, telefon, icq, popř. i skype).
  • Studentské skupiny
    • Co je studentská skupina?
      • Studentská skupina je prostor, kde si mohou uživatelé sdílet materiály pod heslem v rámci oboru nebo ročníku.
      • Zakladatel skupiny se automaticky stává jejím správcem. Může do skupiny přizvat studenty, případně jim udělit správcovství nebo odebrat členství.
  • Hodnocení, komentáře
    • K čemu slouží hodnocení, komentáře?
      • Hodnocení vyučujících a předmětů:​
        • mají napomáhat studentům při volbě předmětů a vyučujících;
        • kritéria hodnocení Učitel/předmět:
          • Srozumitelnost (1 srozumitelný, 5 je mimo)
            Je výklad vyučujícího srozumitelný? Má připravené prezentace a materiály k výuce? Ví, o čem mluví, nebo je to naprostý chaos?
          • Přístup (1 vynikající, 5 odstrašující)
            Jaký je přístup vyučujícího ke studentům? Je ochotný, vstřícný a chová se seriózně? Je vyučující při hodnocení objektivní? Chodí na přednášky včas?
          • Zajímavost (1 poutavý, 5 nudný)
            Je předmět zajímavý? Je výklad vyučujícího zajímavý, nebo nudný? Dokáže udržet pozornost studentů, nebo všichni usínají?
          • Využitelnost (1 užitečný, 5 k ničemu)
            Jak dobře lze získané vědomosti aplikovat v praxi? Je vyučovaná látka aktuální? Můžeš ji využít k dalšímu studiu? Navazuje tento předmět na další předměty?
          • Náročnost (1 snadný, 5 náročný)
            Jak náročné je absolvovat tento předmět s tímto vyučujícím? Jak je náročný na domácí úkoly a průběžnou přípravu? Jak těžké je udělat zkoušku?
          • Celkové hodnocení
            Celkové hodnocení se skládá z průměru pouze několika kritérií: učitel - srozumitelnost, přístup, zajímavost; předmět - zajímavost, využitelnost, náročnost).
      • Hodnocení školy/fakulty:
        • slouží pro snadnou orientaci absolventů středních škol a dalších uchazečů při výběru školy a oboru;
        • kritéria hodnocení Fakulta/škola:
          • Zázemí (1 vynikající, 5 středověk)
            Je fakulta kvalitně a moderně vybavená? Má dobře vybavené počítačové učebny a laboratorní místnosti? Jak jsou na tom koleje a menzy?
          • Cena (1 levná, 5 drahá)
            Jaká je finanční náročnost studia? Jaká je cena školného, ubytování a skript
          • Náročnost (1 snadná, 5 obtížná)
            Jaká je náročnost studia na fakultě? Byl pro tebe problém absolvovat předměty na první pokus, nebo jsi je musel/a další semestr opakovat?
          • Užitečnost (1 užitečná, 5 k ničemu)
            Nabízí fakulta množství volitelných předmětů a pestrost výuky? Dají se získané znalosti využít v praxi? Nabízí škola praxi při studiu nebo možnost vycestovat do zahraničí?
          • Uplatnění (1 dobré, 5 špatné)
            Myslíš si, že sehnat práci v oboru bude pro tebe velkým problémem? Je hodně absolventů tvé fakulty nezaměstnaných? Má fakulta dobré jméno?
          • Celkové hodnocení
            Celkové hodnocení se skládá z průměru všech hodnocení předmětů a vyučujících na fakultě.
      • Okomentovat a hodnotit můžeš i materiál.
    • Jak správně ohodnotit a napsat komentář?
      • komentář musí být objektivní, přínosný pro ostatní a nesmí obsahovat vulgarismy či rasistický podtext, příp. porušovat pravidla www.primat.cz;
      • dobře napsaný komentář na vyučujícího či předmět pomůže studentům správně se rozhodnout, jestli si daný předmět nebo vyučujícího zapíší na další semestr, nebo třeba jak se nejlépe připravit na zkoušku;
      • Vždy se hodnotí vyučující v návaznosti na konkrétní předmět.
    • Co za to?
      • Uživatelé mohou tvým komentářům dávat palce nahoru a palce dolů. Za každý palec nahoru obdržíš +1 karmy a za každý palec dolů obdržíš -1 karmy.
  • Materiály
    • Materiál nelze nahrát.
      • Materiál musí být větší, než 1Kb.
      • Nahrání materiálu o větším objemu dat může chvíli trvat.1Mb/s.Tzn.,30Mb=30s.
    • Materiál nelze stáhnout.
      • Zkontroluj zda nemáš zapnutý Adblock. Klikni na ikonku a vyber: Neblokovat na této stránce.
    • Materiál nelze otevřít.
      • Zkontroluj, za máš správný program pro otevírání souboru.
      • Příponu rar a zip např., poezie.rar otevřeš v programu WinRar
      • Příponu pdf např., poezie.pdf otevřeš v programu Adobe Reader
      • Pro ostatní zadej do Google: Jak otevřít příponu (odt,tif,apod.)
    • Jak hledat materiály na jiných školách?
      • V patičce si vyber potřebnou školu... nebo použij vyhledávač
    • Jak archivovat materiály do rar?
      • ​​​Stáhni a nainstaluj si například program WinRar ( Není třeba kupovat plnou verzi, při nabídce na koupi stačí kliknout na Close a program funguje dál.)
      • Pak klikni na složku, kterou chceš komprimovat pravým tlačítkem a v tabulce vyber Add to archive. V další tabulce vyplníš název, nic víc nemusíš a klikneš na ok. Vytvořenou složku nahraješ na Primát.
        • Jak vypadá správný popis ukládaného materiálu?
          • název a popis mají velký význam pro vyhledávání - proto by měly být vyplněné tak, aby byly krátké, výstižné a shodovaly se s obsahem;
          • řádně vyplněné pole Název a Popis zaručí lepší orientaci pro ostatní uživatele, kteří ti pak mohou poděkovat posláním banánů;
          • nepoužívej stejný text v Názvu a v popisu materiálu;
          • snaž se co nejpřesněji popsát materiál, a to jazykem, který pochopí ostatní uživatelé, až ho budou stahovat;
          • čím lépe vyplníš Název a Popis, tím větší je pravděpodobnost, že ostatní uživatelé tvůj materiál najdou, použijí a přispějí ti banány.
        • Proč můj materiál nebyl schválený?
          • Materiály se kontrolují moderátory a administrátory náhodně, proto může dojít ke smazání;
          • Časté důvody mazání - duplicita, plagiát, neodpovídající popis, kvalita materiálu apod.;
          • Smazání je možné reklamovat interní poštou nick: fikus externě e- mail podpora @primat.cz;
        • Je možné stahovat materiály z jiných škol?
          • Materiály můžeš stahovat i z jiných škol!
  • Uživatel středoškolák
    • Jak zjistit potřebné informace?
      • zvol si fórum vysoké školy, která tě zajímá, a najdi tam sekci pro středoškoláky. Sem můžeš psát otázky, na které ti vysokoškoláci odpovědí;
      • použij interní poštu a obrať se s dotazem na konkrétního moderátora nebo studenta dané školy.
    • Co můžeš jako středoškolák na Primat.cz dělat?
      • server můžeš používat úplně stejně jako vysokoškolák. Nemůžeš akorát vkládat materiály ani komentáře na učitele a předměty
      • máš možnost získat banány a vyměnit je za poukázky od partnerů Primát.cz - např. na vstupenky do divadla, vouchery do restaurací nebo na vzdělávací kurzy, atd.
      • banány můžeš získat za:
        • každého přivedeného kamaráda přes tvůj osobní odkaz (+10 banánů za každého nově registrovaného a přihlášeného uživatele, u kterého bude aktivován účet);
        • každou návštěvu serveru (+1 banán/den);
        • libovolný počet banánů můžeš získat za aktivitu na serveru buď od adminů, moderátorů nebo jiných uživatelů serveru.
    • Co až se dostaneš na vysokou?
      • Až se dostaneš na vysokou, můžeš si ji v nastavení (ozubené kolečko) přidat .
  • Stížnosti
    • Neschválený materiál
      • Víš o materiálech, které moderátor nechce schválit, a přesto si myslíš, že máš pravdu a moderátor ne? Napiš zprávu přímo administrátorům na podpora @ primat.cz a uveď nás do situace. Pokusíme se tvůj problém co nejdříve vyřešit.
    • Autorská práva
      • V případě, že na serveru objevíš materiál podezřelý z porušování autorských práv, ihned tuto skutečnost nahlas na podpora @ primat.cz. Do předmětu napiš „Autorská práva“, v textu popiš problém a pošli odkazy na dané materiály. Nebo jednoduše využuj funkci pro nahlašení špatného obsahu -žlutý trojuhelnik.Touto zprávou se budeme zabývat přednostně. 
    • Jiné stížnosti
      • Jiné stížnosti posílej na podpora @ primat.cz.
  • Interní pošta
    • Poštu můžeš využít pro:
      • komunikaci s ostatními uživateli své školy/fakulty i celého serveru Primát.cz;
      • poslání poděkování uživateli za vložený materiál, který se ti hodil - od tebe to bude hezké a pro autora příjemné;
      • poslání prosby moderátorovi tvé školy/fakulty, aby ti pomohl sehnat nějaký materiál nebo vysvětlil látku.
    • Další využití pošty
      • Přes interní poštu se dovíš nejnovější informace o připravovaných soutěžích, akcích (výlety, exkurze, party), výukových kurzech a seminářích.
      • Interní poštu může uživatel využívat pouze ke studijním účelům a komunikaci s uživateli portálu Primát.cz. Nesmí obtěžovat ostatní uživatele spamem, obchodními nebo pracovními sděleními. Při porušení pravidel bude profil/učet uživatele bez upozornění odstraněn.
    •  
  • Přidávání vyučujících a předmětů
    • Přidání vyučujícího
      • vyplň jméno a příjmení, doplň tituly vyučujícího ve správném pořadí;
      • nezapomínej na velká písmena.
  • Přidání předmětu
    • řádně vyplň název předmětu (shodný s tím, co je na škole) a doplň kód předmětu;
    • na začátek názvu napiš velké písmeno pro lepší přehlednost.
  • Fórum
    • Vkládání příspěvků
      • Příspěvky nesmí mít vulgární ani rasistický obsah a nesmí obsahovat reklamu (takové příspěvky jsou mazány moderátory).
    • Fórum lze využít pro:
      • vysvětlování látky;
      • probírání informací o průběhu testů, zápočtů a zkoušek;
      • zapisování a hodnocení vyučujících a předmětů;
      • řešení dalších studijních, či úplně jiných věcí, které neprotiřečí pravidlům použití portálu.
  • Popdora studentských projektů
    • Rádi podpoříme, poskytneme záštitu a propagaci zajímavým studentským a jiným projektům! Pokud pořádáte společenské, kulturní, vzdělávací, umělecké nebo sportovní akce, určitě nám napište na podpora @ primat.cz a domluvíme se na spolupráci...
    • Uvítáme jakoukoliv pomoc ze strany programátorů (php, MySQL) a webových designerů, kteří by se chtěli podílet na vývoji serveru Primát.cz! Nabízíme možnost seberealizace, zdokonalení schopností na reálném a perspektivním projektu, nebo možnost praxe při škole! V případě zájmu pište na podpora @ primat.cz.
  • Připsání platby
    • Připsání platby bankovním převodem trvá u českých bank v průměru dva pracovní dny. Banány se připisují na účet uživatele hned ten den, co dorazí platba na účet Primát.cz
  • FAQ
    • Nefunguje Ti Primát správně?
      • Primát.cz je optimalizovaný pro prohlížeče Internet Explorer 8 a vyšší, Google Chrome, Mozilla Firefox a Safari v posledních verzích. Ve starších prohlížečích nezaručujeme správnou funkčnost.
      • Pro správný chod Primáta je nutné mít zapnutý JavaScript.
    • Pokud by mezi uživatelem a Provozovatelem serveru došlo ke spotřebitelskému sporu, je uživatel oprávněn řešit tento spor mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Veškeré informace k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je možné rovněž prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíš. Další informace