×

Uživatelská příručka

Uživatelská příručka / FAQ

Jsme tu od toho, abychom ti pomohli. Nenajdeš-li potřebné odpovědi v příručce, můžeš nás kontaktovat na e-mailu: podpora @ primat.cz

Registrace a Přihlášení****:

Nedorazil aktivační e-mail:

  • zkus prověřit složku "Spam" nebo “Hromadná pošta”, jestli není schránka přeplněná

V případě problému s přihlášením zkus:

  • využít funkci: "Zapomenuté heslo"

  • v e-mailu zkontroluj "Spam" nebo “Hromadná pošta”, jestli není schránka přeplněná

  • Tip! Propoj svůj účet s FB účtem a přihlašuj se bez problémů na jedno kliknutí: Propojit

Chybí moje škola

Nenašel si svojí školu? Napiš nám zprávu na: podpora @ primat.cz, připiš základní informace (web, adresa školy, 3-5 vět o škole) a my ji přidáme.

Banány

Banán je měna našeho portálu. Pomocí banánů se na Primát.cz děkuje autorovi za uložený materiál nebo jinou informaci, která by mohla chybět při studiu.

Za banány stahuješ materiály, ale také je můžeš vyměnit třeba vstupenku do kina, poukázku na vzdělávací kurz nebo voucher do restaurace (všechny možnosti výměny banánů - sekci brzy zprovozníme).

  • Za co získám banány?

    • Banány získáváš za svoji aktivitu na portálu Primát.cz. Platí jednoduché pravidlo: čím více toho pro ostatní uděláš, tím více banánů budeš mít.

    • Banány lze také zakoupit. Proč a jak to můžeš udělat, dozvíš se zde;

    • + 100 banánů a více... **Za každé **stažení **tebou nahraného **materiálu dostaneš jako autor** 1 banán** a více (pokud si nestanovíš cenu "0" :)). Každý materiál ti může přinést stovky banánů.

    • + 1 banán z banánovníku jednorázově za každý nově nahraný materiál (po jeho ověření systémem do 24 hodin)

    • + 10 banánů = přivedení nového uživatele. Přivedený uživatel musí mít kompletně aktivovaný účet, musí získat první banány (např. někdo stáhne jeho materiály) a musí přijít na www.primát.cz přes odkaz, který najdeš ve svém nastavení účtu;

    • až **+0.9 banánů zpět **z každého staženého materiálu, dle toho, jakou máš Karmu (více níže v sekci Karma)

  • Za co si banány vyměníme a jak?

    • Čti sekci "Dárky a odměny".
  • O banány můžeš přijít v případě, že:

    • porušíš pravidla používání serveru www.primat.cz;

    • na Primát.cz vložíš "fake" materiál, referenci nebo příspěvek, atd.

    • O tom, zda uložený materiál, reference nebo příspěvek je "fake", může rozhodnout administrátor nebo ostatní členové komunity. Postihy mohou být: upozornění, odebrání banánů, blokace účtu. Pokud máš pocit, že uživatele či administrátor byli na tebe příliš tvrdý nebo zablokovali účet neoprávněně, můžeš napsat na podpora @ primat.cz, a my se to pokusíme vyřešit.

  • Vzhledem k varibialitě účtu jsou banány nepřenositelné.

**Dárky a odměny ***(sekci brzy zprovozníme i s novými partnéry)*

  • Momentálně za banány můžeš vyměnit vše, co najdeš v naší nabídce dárků. Některé dárky mohou být vázané na vyšší karmy uživatele. Tzn. lze je objednávat jen po dosažení určitého levelu karmy.

  • Pokud v nabídce nenajdeš nic, co by tě zajímalo, můžeš svůj požadavek poslat nám na email podpora @ primat.cz. V případě, že o něj bude zájem ze strany více studentů, pokusíme se to domluvit.

  • Osobní odběry dárků snažíme se řešit nejdéle měsíc od schválení.

  • Reklamace řešíme do 14dnů od schválení!! Schvalujeme pouze řádně vyplněné objednávky s jasnými informacemi.

  • Uživatelé si sami určují, co by si rádi vyměňovali za banány. Administrátoři serveru se pokouší s firmou/organizací domluvit, aby našim uživatelům poskytla dané služby zdarma nebo se slevou. To je hodně časově náročné. Proto je tu spousta faktorů, které můžou (ale také nemusí) selhat. Proto server Primát.cz uživatelům negarantuje, že za vyměněné banány službu obdrží. Každopádně se pokusíme udělat maximum pro to, aby vše fungovalo jak má, a každý zůstal spokojen.

  • Nevyzvednuté dárky, včetně banánů propadají. Ne, zebychom te chteli sedit, ale nektere vouchery maji omezenou dobu platnosti a pokud je nevyzvednes a ten tvoji nezodpovednosti propadne (nedostane to nikdo dalsi), tak spousta prace byla udelana zbytecne…

Karma

Vyjadřuje tvoji užitečnost na portálu pro ostatní uživatele. Karmu získáváš převážně za plnění různých úkolů, aktualizaci obsahu, pomoc ostatním, atp.

Výhody karmy:

  • Čím vyšší karmu máš, tím:

    • méně banánů utrácíš za stahování materiálů

    • víc rozhodovacích pravomocí na portálu máš (od schvalování materiálů až po schvalování dalších členů)

    • dostáváš se k lepším dárkům

Levely karmy:

Ameba (pred zrodem opice)
Kosman (nejmenší opice)
Kotul
Lemur
Makak
Gibon
Kočkodan
Šimpanz
Pavián
Orangután
Gorila (největší opice)
Homo sapiens sapiens

Karma se ti může zmenšovat z důvodu slabší aktivity nebo z důvodu negativního hodnoceni tvých aktivit ze strany dalších členů - jednoduše řečeno: za nevhodné chování a obsah.

Komentáře a hodnoceni

  • komentář musí být objektivní, přínosný pro ostatní a nesmí obsahovat vulgarismy či rasistický podtext, příp. porušovat pravidla www.primat.cz;

  • dobře napsané hodnocení či komentář na vyučujícího či předmět pomůže studentům správně se rozhodnout, jestli si daný předmět nebo vyučujícího zapíší na další semestr, nebo třeba jak se nejlépe připravit na zkoušku;

  • vyučující se hodnotí vždy v návaznosti na konkrétní předmět.

Materiály

Nejde nahrát, stáhnout, otevřít:

  • Standardně by mělo jít nahrát jakýkoliv materiál do 100Mb. V případě potíží napiš na: podpora @ primat.cz

Platby

Po zakoupení balíčku se mi nepřipsaly banány:

  • v případě klasického bankovního převodu transakce může trvat dva pracovní dny (zhruba tak dlouho putuji peníze z banky do banky).

  • v případě online platby nám napiš na: podpora @ primat.cz a nezapomeň uvést číslo platby

Nahlášení nevhodných materiálů

V případě, že na serveru objevíš materiál podezřelý z porušování autorských práv, ihned tuto skutečnost nahlas na e-mail: podpora @ primat.cz. Do předmětu napiš „Autorská práva", v textu popiš problém a pošli odkazy na dané materiály. Nebo jednoduše využij funkci pro nahlášení špatného obsahu. Touto zprávou se budeme zabývat přednostně.

Nahlásit podezřelého uživatele nebo nevhodný obsah můžeš na e-mailu: podpora @ primat.cz Zkus popsat problém co nejlépe, abychom měli dostatečné informace k posouzení.

Reklama