Re: Ztracené banány
7.2 v 20:30
Ahoj,
tak vidim co se tu všechno nedělo, když jsem byl dneska celý den mimo internet.... takže aby bylo nějaké vyjádření z mé strany.
Celé to začalo před asi 3 dnama, kdy jsem si všiml, že po té co jsem požádal o změnu systému přidělování banánů za příspěvky na foru, byla tato změna zrealizovaná programátorem. Jenže se mi od začátku nějak nezdálo to přičítání banánů. Pak jsem si i schválně napsal kolik někteří tady aktivní maji a další den to zkontroloval. Zjistil jsem, že některým se přičítá i 300 banánů denně a bylo jasný, že někde je chyba v kódu.
Včera v noci jsem proto kontaktoval programátora a na chybu ho upozornil. Bylo mi řečeno, že se na to ještě v noci podivá a něco s tím udělá.
Od té doby jsem na internetu nebyl až doteď. Sám za sebe můžu říct, že mám teď cca o 2500 banánů míň než bych měl mít – čili možná jsem přišel o nejvíc z vás tady, čímž to nechci nijak obhajovat, ale jen tak pro informaci.
Evidentně došlo k tomu, že se problém sice vyřešil, ale bylo zase neprávem odečteno příliš mnoho. Nejsem programátor a nevím přesně co se dělo, ale určitě se to bude nějak řešit a tak jak se to přičítalo a teď odečetlo se to bude ještě dodatečně korigovat.