Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

Chybné přiřazení učitelů

celkem příspěvků: 10; stránka: 1
Re: Chybné přiřazení učitelů
4.12 2011
Ahoj! Všechno jsem opravil. Děkuji
Administrátor
banánů: 1069
4.12 2011
Ahoj!
Chtěla jsem přidat doc. MUDr. Ivana Müllera CSc. k jednomu předmětu, který tu ještě není nahraný a odklikla jsem ho u Analgezie, anestezie a resuscitace. Tak kdybyste ho z tohoto předmětu mohli odstranit.
Díky.
Studentský účet
banánů: 45
11.10 2011
Přidal jsem nového učitele a když jsem psal titul, tak jsem nenapsal za ním tečku, neboť jsem se domníval, že se objeví automaticky. Takže ji smažte - Fakulta stavební Lenka Michnová - já ji potom přidám správně. Díky
Studentský účet
banánů: 2641
5.10 2011
Ještě se dívám, že u předmětu 3DSM - 3D Studio MAX na zahradnické fakultě mendelu je Mgr. Hasíková Lea, která tam určitě nemá být, ale nejsem si vědom, že bych ji tam (byť i omylem) přiřazoval i když jsem ji jako učitele vytvářel. Prosím o odebrání, díky.
Studentský účet
banánů: 812
5.10 2011
tak, jak píše ramiza, a nebo mít možnost odebrat učitele, kterého jsem přiřadil
Studentský účet
4.10 2011
díky. Třeba se pred ukliknutím chránit jeste jedním optáním "jestli chceme vázne ucitele přiřadit" :) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 2090
1.10 2011
Ahoj! Hotovo, opravil jsem to :-D (teeth emoticon)
Administrátor
banánů: 1069
1.10 2011
zdravim, ramizu a crewTa, preposlu pozadavek na podporu. Napada vas nejake reseni, jak ty ukliky do budoucna resit?
Administrátor
banánů: 187
30.9 2011
Prosím o smazání předměto agroekologie u ucitele Lubomíra Bodláka. Uklikla jsem se. Je to zemědělská fakulta, JCU.
Muzete k nemu priřadit Ochrana přírody a krajiny. (to v nabidce neni.)