Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

Farmacie v Brně nebo v Hradci Králové?

celkem příspěvků: 13; stránka: 1
Re: Farmacie v Brně nebo v Hradci Králové?
31.8 2011
Ahojte, študujem v Brne...na prijímačky som sa pripravovala zo súboru otázok ktoré vydala hradecká fakulta, čiže tie sa asi veľmi líšiť nebudú..
čo mám informácie do života, tak brněnská farmácia je viac zameraná na lekárenskú prax, teda prácu v lekárni a hradecká skôr na výrobu a výskum, ale to je len nepísané pravidlo :) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 26
5.5 2011
Rozhodně je lepší Brno :-) (smile emoticon) sama jsem přešla z Hradce do Brna a nedá se to srovnat, hlavně co se týče přístupu a chování profesorů ke studentům.. ale znám i lidi, co jsou spokojení v Hradci :-) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 9
20.11 2010
Myslím, že přijímačky jsou na oboje na stejno, do Hradce berou víc lidí, do Brna jich zase doberou hafo ještě o zápisu, protože ne všichni se zapíší (takže ani nezdar u přijímaček a zamítnuté odvolání nejsou konec). Rozdíly jsou v zaměření - Hradec víc na chemii a spol. Brno zas na biologický směr, dále Hradec na teorii a "vědu", Brno na praxi a činnost v lékárnách... To nejsou moje závěry, ale informace, co mám z lékárny, kde jsem byla na praxi a kde pracují absolventky z Hradce i Brna ;-) (wink emoticon)
Studentský účet
banánů: 54
19.10 2010
O Hradci jsem slyšela, že je to prodloužená ruka MatFyzu!!! Stačí kouknout na jejich rozvrh a uvidíš, že tam mají i matiku!!! Brrr :-) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 2
17.10 2010