Scénická a mediální studia od uživatele Mitsuuko Ahoj, jedná se prý o nově otevřený obor teprve loni. Takže prváci, mohli byste mi prosím k otmu něco napsat? Nikde na netu jsem nenašla…
magisterské studium ANDRAGOGIKA od uživatele haniii.88 Ahoj, studuju bakalářský obor vzdělávání dospělých, je tady někdo, kdo studuje prezenční navazující magisterské studium andragogika?…
1
0
žádné příspěvky (poslední aktivita 4.2 v 20:31)
ÚdSMK - Musil od uživatele anetko Ahoj, chtěla bych se zeptat, kdo má zkušenosti, jestli nevíte, zda pan profesor Musil nechává stejný test z prvního pokusu i na druhý a nebo…
psychologie - FARKOVÁ od uživatele dacerno Pro všechny, kteří se chystají na písemný test k Farkové. Dala 8 jmen a ty jsme měli spojit se směry ke kterým patří. Pak 2 volné otázky. Já…
dotazník-mediální pedagogika max. 4… od uživatele stambly Dobrý den,
rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku (tedy v případě že je Vám 18-26 let) zabere vám maximálně 4 minuty.…
Uznání předmětů z veřejné VŠ na UJAK… od uživatele KattySI Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s uznáváním předmětů z veřejné VŠ na UJAKu? Vypadá to, že mě bohužel z VŠ příští rok vyhodí, protože absolutně…
Hamplová - úvod do ekonomiké teorie od uživatele hape Ahojte, nemáte někdo zkušenosti s totou přednášející, popř. přímo s uvedeným předmětem?
Předem díky všem co se ozvou.
H.
Strnadová x Grusová od uživatele milena.f Ahoj,
poraďte mi... jako vedoucí diplomky Strnadovou nebo Grusovou? Předem děkuju
1
0
žádné příspěvky (poslední aktivita 26.10 2011)
Parkování od uživatele vanes Nevíte, jak je to s parkováním někde v rozumné vzdálenosti školy? Máte nějaké typy, kde o víkendu lidi parkují "méně", tudíž se tam vždy…
Hledám spolužáky od uživatele Vendula Pivcová Ahoj, nastupuji do prváku na kombinované studium Speciální pedagogika- vychovatelství, hledám spolužáky ze studijní skupiny K024, pro…