Matematika od uživatele Antoanet Ahoj,
studuji na jiné VŠ a přemýšlím nad přestupem na UJAK. Bohužel mi nejde moc matematika, nemám základy ze střední. Nikde sem nenašla…
AUDIOVIZUAL. KOMUNIKACE od uživatele wilful Ahoj, chystám se na UJAK,nakonec jsem se rozhodla pro aud.kom.
Nebylo by možné od někoho dostat doporučení na nějakou literaturu,kterou…
Ubytování od uživatele ONNNO Ahoj, zajímalo by mě jak je to s ubytováním studentů prezenčního studia ujak. Zda má šlola nějaké koleje, ubytovnu a ták... zda je případně…
Speciální pedagogika (Bc.) od uživatele radek69 Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jaký předmět je nejtěžší a vyžaduje největší přípravu při tomto stud.oboru-kombi studium. A ještě jeden dotaz-…
Náročnost studia od uživatele bobo952 Ahoj. Zajímalo by mě, jak hodnotíte náročnost studia na vaší škole? Jste spokojení nebo se to dá jenom těžko stíhat?
Vyrovnávací kurz-speciální pedagogika od uživatele Lu-cca Ahoj lidi! Chtěla bych se přihlásit na Mgr.obor speciální pedagogika, bakaláře mám ovšem v jiném oboru. Bylo mi řečeno, že se musí…
ujak-manažerská studia řízení lidských… od uživatele sattak ahoj všem, chtěl bych požádat o radu těch kteří studují obor manžerská studia.Nastupuji letos na dálkové studium a tak by mě zajímalo,…
Bufet od uživatele n a d a Prosím mám dotaz, na UJAK nastupuji na kombinované studium a chci se zeptat, jestli v budově je nějaká možnost si zakoupit občerstvení, když…
zkouška psychologie 1.ročník Farková od uživatele demos Ahoj, zajímalo by mě, zda někdo již byl na písemné zkoušce u Farkové na psychologii v 1.ročníku.....jaké typy otázek dává a jak je přísná v…
Filosofie od uživatele vejvodova@iol.cz Jsem v prvním ročníku speciální pedagogiky-komb. a nevím , jak se kontaktovat s dr. Entlerem. Onemocněla jsem a z termínu jsem se odhlásila,…
SPECKA-UČITELSTVÍ - KOMBINOVANÉ STUD. od uživatele Lukenka Ahoj, prosím o info, jak časté jsou přednášky pro obor Speciální pedagogika - učitelství (navazující Mgr.) kombinované studium? Někde v…