Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

Všeobecné lékařství

celkem příspěvků: 3; stránka: 1
Re: Všeobecné lékařství
29.12 2010
Ahoj,já narozdíl od kolegy/kolegyně studuji tento program Všeobecné lékařství,který je první rok na OU, ale bohužel musím dát Tejik019 za pravdu, fakulta teprve začíná a organizace vázne , nejvíc mě zaráží,že máme mít latinu až od letního semestru,když na všech ostatních LF v České republice jsou hned od prvního tj. zimního. Někomu, kdo vůbec neměl latinu ani v základech to můža dělat při učení anatomie problém. Ani výuka cizího jazyka nebyla nijak v zimním semestru oslnivá, v letním už budeme mít někoho jiného,tak snad nás donutí něco dělat. Studium na LF OU proto také nedoporučuji. Budu zkoušet tento rok přijímací zkoušky jinam . V. :-) (smile emoticon)
Účet středoškoláka
banánů: 10
Re: Všeobecné lékařství
9.12 2010
Ahoj,
sice vnitřní lékařství u nás nestuduji, ale jsem studentem té tzv. lékařské fakulty, kvůli které zavírají ostatní obory..Na téhle fakultě nejsou totiž prostory, které by sloužili jako učebny, pro tolik žáků, které tato fakulta letos přijala..pokud bych se měla rozhodovat znova, kde bych chtěla jít na vysokou, tak rozhodně Lékařská fakulta v Ostravě by mě ani nenapadla..Mají tam takový bordel, díky kterému nastávají zmatky nad zmatky..být tebou tak jdu studovat jinde a ne na Ostravskou Lékařskou fakultu, o které jsem slyšela, že má atestaci jen na 4 roky...nevím však co je na tom pravda..
Studentský účet
banánů: 104
Všeobecné lékařství
2.11 2010