Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

AJ-ZSV

celkem příspěvků: 4; stránka: 1
Re: AJ-ZSV
17.2 v 12:10
Ahoj, já studuju obor AJ-ČJ. Souhlasím s tím, že příjímačkovej test je hodně lehkej oproti tomu, co jsme teď v prváku psali. Co může překvapit je určitě to, že musíš mít ze zkouškových testů minimálně 70% na to abys vůbec testem prošla a hodně lidí s tím mělo problém. V prváku v ZS jsme měli předmět AJ+. To + znamená, že předmět musíš udělat v 1.ZS, jinak letíš ze školy (jiné předměty bez + si můžeš zapsat i podruhý a tím dostat druhou šanci je udělat). Z vlastní zkušenosti můžu říct, že tímhle předmětem se prokousat dá aniž by měl student nějaký certifikát. Takže jestli máš státnice, bude to pro tebe určitě plus. Ještě k tý kombinaci aj-zsv; hlásila jsem se tam taky, ale na tuhle kombinaci co vím, berou celkem málo lidí, takže jsem se tam nedostala (proto mám tu češtinu), ale za zkoušku určitě nic nedáš :-) (smile emoticon) Jinak se ničeho neboj, ono na každý škole je předmět nebo učitel, který skoro nikomu nevyhovuje, ale zvládnout se to dá :-) (smile emoticon) Hodně štěstí ;-) (wink emoticon)
Studentský účet
banánů: 45
1.2 v 19:14
ano, z angličtiny mám základní státnice, tak uvidím, jestli to vystačí. Jinak mnohokrát děkuji za odpovědi :-) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 11
1.2 v 12:32