Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

Náročnost studia

celkem příspěvků: 9; stránka: 1
Re: Náročnost studia
12.2 2011
záleží na tom, jak si studium rozvrhneš. Pokud necháš všechny povinnosti na zkouškové, je toho hodně, ale pokud využiješ předtermínů zkoušek a práce odevzdáš ještě před zkouškovým, dá se to zvládnout. Pravda je, že první semestr je hlavně o čtení tlustých knih a biflování. Nevím, jak na denním studiu(jsem student komb. studia), ale mně osobně zatím ani jedna přednáška k ničemu nebyla, vše jsem se musela naučit sama doma.
Studentský účet
banánů: 111
8.2 2011
Narocny by to ani tak nebylo, jestli te bavi furt jen cist a psat a cist a psat. Prednasky, az na par vyjimek, dost o nicem, celej ten system studia na FHS vazne neni muj salek kafe. Jediny, co me bavilo nebo spis nevadilo mi, byly zkousky k uvodum - aspon NEJAKY FAKTICKY informace (i kdyz pro me prevazne opakovani uciva za stredni), ostatni je jen sama filosofie, ktera me celkem bavila a diky FHS ji ted nenavidim. Obecne gympl mi dal tisickrat vic (a to jak teoreticky tak i do praxe), takze vystudovat FHS znamena vazne jen "hec, ja jsem bc!" Po roce a pul, co tu jsem, jsem se rozhodla to skoncit a pujdu jinam a jsem si jista, ze od maturity je to moje prvni spravny rozhodnuti.
Studentský účet
banánů: 51
31.1 2011
29.12.2010 22:26 Dominikap0 napsal(a):
Je to docela náročné a v podstatě k ničemu.. (N) (thumbs_down emoticon)

:-( (sad emoticon) jo...zajímalo by mě, co ze mě bude, až vylezu.....teda pokud vylezu :-D (teeth emoticon)
Studentský účet
banánů: 125
14.1 2011