Omlouváme se, ale vyskytla se neočekávaná chyba a Váš požadavek se ztratil v nekonečné džungli našich stránek. Zkuste to znovu nebo jděte spát.

Opravdu nechceš primáta vyzkoušet?

Zabere to jen pár sekund
a získáš přístup k desítkám tisíc materiálů!

Přihlaš se nickem a heslem nebo snadno přes Facebook

zapomenuté heslo

Náročnost studia

celkem příspěvků: 22; stránka: 1 2
Re: Náročnost studia
9.1 v 18:52
FF je sice pro flákače, protože během semestru se až na pár prací a pár povinných seminářů neděje nic, horší je to o zkouškovém, to se od rána do večera leží v knihách, pokud tě obor baví, tak si myslím, že se učí lehce,ale musíš stíhat číst;) (wink emoticon)
Studentský účet
banánů: -2
17.12 2011
Řekla bych, že pověst "flákačské fakulty" je absolutně nezasloužená... já sice studuji dvouobor, ale zabírá mi to taky snad veškerý můj čas... když člověk zváží i to, že naprostá většina hodin má povinnou účast... (aspoň pro mě tedy) a jak už tady bylo mnohokrát řečeno, náročnost asi vážně hodně závisí na oboru. Jinak je filda ale super, má svou skvělou atmosféru... :) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 207
2.12 2011
Na fildě záleží především na výběru konkrétního oboru. Od toho se odvíjí i náročnost studia. V případě, že si člověk zvolí dvouobor má samozřejmě více povinností. Celkově by se dalo shrnout, že studium je o zvládnutí organizace času a prioritách :) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: 2052
13.6 2011
Souhlasím - je to mnohem lepší než byl můj gympl. :) (smile emoticon) Celkově mi přijde, že i jen trochu chytrý člověk může v podstatě jen chodit na zkoušky a bez problémů je zvládat. :) (smile emoticon)
Studentský účet
banánů: -10
6.1 2011
Ahoj,
na filde sem moc spokojena, nikdo me nenuti jako na gymplu sedet tam, kde me to nebavi :) (smile emoticon)
Sama uznam, jake prednasky si poslechnu a kdy si radsi vyberu samostudium....